• sproztoka5

     

     

    "Bądź sobą - szukaj własnej drogi..." 


    Janusz Korczak

     

  • sproztoka2

     

     

    "Bądź sobą - szukaj własnej drogi..." 


    Janusz Korczak

     

  • sproztoka3

     

     

    "Bądź sobą - szukaj własnej drogi..." 


    Janusz Korczak

     

  • sproztoka1

     

     

    "Bądź sobą - szukaj własnej drogi..." 


    Janusz Korczak

     

O szkole...

HISTORIA, NASZ PATRON, HYMN SZKOŁY…

... Kliknij tutaj.

Dla rodziców

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DLA RODZICÓW Kliknij tutaj

Dla uczniów

PRAWA I OBOWIĄZKI, INFORMACJE DLA UCZNIÓW Kliknij tutaj

Wydarzenia

WYDARZENIA Z ŻYCIA SZKOŁY Kliknij tutaj.

Smaller Default Larger

Najpiękniejsze bałwany

Wyjdź z domu - ulep bałwana!" Przyłącz się do akcji i prześlij zdjęcie.

Czytaj więcej...

Komunikat

Od 1 lutego uczniowie kl. IV - VIII kontynuują naukę zdalną przez kolejne dwa tygodnie. 

 Plan lekcji 

Plan lekcji nauczanie zdalne 

Dzień Babci i Dziadka

Piosenka dla Babci i Dziadka - wykonanie klasa I

Harmonogram pracy biblioteki

Harmonogram pracy biblioteki szkolnej

w czasie nauki zdalnej

 

Czytaj więcej...

Komunikat

  1. Z dniem 18 stycznia do 31 stycznia 2021 r. zostaje przedłużone nauczanie zdalne dla klas IV - VIII.
  2. Od 18 stycznia do 31 stycznia 2021 r. klasy I - III będą się uczyły w szkole. 
  3. Oddział przedszkolny bez zmian.

Jasełka

 Jasełka w wykonaniu dzieci z oddziału przedszkolnego 

Jasełka

 

Komunikat

  1. Z dniem 30 listopada do 3 stycznia 2021 r. zostaje przedłużone nauczanie zdalne.

Od 23 do 31 XII jest zimowa przerwa świąteczna – dotyczy klas I – VIII.

Oddział przedszkolny pracuje do 23 XII, od 24 XII do 27 XII – wolne, od 28 XII do 31 XII przedszkole czynne.

  1. Ferie dla klas I – VIII rozpoczynają się 4 I i trwają do 17 I 2021 r., natomiast oddział przedszkolny pracuje zgodnie z planem. Bus szkolny kursuje wg planu.
  2. Rada Pedagogiczna klasyfikacyjna 28 I 2021 r.
  3. Zmiana terminu zebrań: od 2 II do 5 II 2021 r.  

Świąteczny konkurs literacki

Biblioteka w Gródku nad Dunajcem zaprasza uczniów do udziału w konkursie literackim:

„Święta? Święta… Święta!!!
Opowiedz nam swoją magiczną historiꔂ

Jakie mogłyby być Święta? Zastanów się , uruchom wyobraźnię i napisz nam swoją świąteczną opowieść. Opowiedz o marzeniach, o tym co niekoniecznie się wydarzyło, ale mogłoby się zdarzyć;) O magii Świąt i o tym co jest dla Ciebie najważniejsze, najcenniejsze….

W konkursie przewiduje się dwie kategorie wiekowe: klasy IV-V i klasy VI-VIII

Panie: Anna Majoch i Barbara Sarota służą pomocą merytoryczną wszystkim, którzy podejmą się próby stworzenia twórczej pracy pisemnej.

Szczegóły konkursu znajdziecie tutaj:

http://www.gok-grodek.iap.pl/news.php?readmore=1609

Konkurs szopek

Wykonywanie szopek betlejemskich to jeden z piękniejszych zwyczajów związanych z  kultywowaniem tradycji Świąt Bożego Narodzenia. Zapraszam wszystkich uczniów do wzięcia udziału w tegorocznym konkursie, którego celem jest propagowanie kultury i obyczajów polskich Świąt Bożonarodzeniowych oraz zachęcanie rodzin do wspólnego spędzania czasu podczas przygotowywania szopki bożonarodzeniowej.

Organizatorem konkursu „Szopka Bożonarodzeniowa 2020” jest Gminny Ośrodek Kultury w gródku nad Dunajcem, pod honorowym patronatem Wójta Gminy mgr inż. Józefa Tobiasza.

Ze względu na okres pandemii i spowodowanymi nią ograniczeniami tegoroczny konkurs szopek ma nieco inne zasady niż w latach poprzednich.

Tegoroczne kategorie:

  • klasy  0 – 4 SP prace indywidualne  i zbiorowe – (rodzinne)
  • klasy 5 – 8 SP prace indywidualne i rodzinne

Poniżej szczegółowe informacje o konkursie:

http://www.gok-grodek.iap.pl/news.php?readmore=1610

Konkurs szopek 2020

Pedagog

Świadczenie zdalnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w trakcie trwania sytuacji kryzysowej, w szczególności:

a)otoczenie opieką i udzielanie wsparcia uczniom, którzy mają trudności z adaptacją do nauczania zdalnego,
b) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do nauczania zdalnego

c) otoczenie opieką uczniów i rodziców, u których stwierdzono nasilenie występowania reakcji stresowych, lękowych w związku z epidemią koronawirusa,
d) inicjowanie i prowadzenie działań interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych,

e) minimalizowanie negatywnych skutków zachowań uczniów pojawiających się w wyniku wdrażania nauczania zdalnego.

Czytaj więcej...